Co pro vás můžu udělat?
Služby

Balík pro funkční branding – od názvu po online. Logo, logomanuál, jednotný vizuální styl. Kompletní grafické práce od analýzy a kreativní návrhové fáze po finální předtiskovou přípravu. Statické a dynamické webové stránky. UI & UX design. Kreativní copywriting.

Trendy a výsledky práce se v čase mění, ale mé hodnoty zůstávají stejné. Škoda papíru, který padne vedle. A škoda slov, která nemá kdo číst. Artificem commendat opus (dílo hodnotí autora), v tomto oboru obzvlášť.

Logo & Branding

Kvalitní grafická značka je jako turistická. Po té dobré klienti dojdou ke správnému cíli.

Jednotný vizuální styl (corporate identity) lze bezpochyby nazvat základním stavebním kamenem profesionální vizuální komunikace a prezentace společnosti nebo jednotlivce na trhu. Primárním předpokladem silnýho brandu a corporate identity je kvalitně zpracovaný logo.

Grafika & Tisk

Dobrej tisk zaujme. Nejlíp tak, že si ho člověk nechá, i když už ho nepotřebuje.

Knihy, letáky, noviny, časopisy, inzerce, billboardy, CLV, brožury nebo plakáty. Je to jedno. O úspěšné propagaci společnosti či produktu prostřednictvím tištěných médií by se dalo napsat mnoho. Ale efekty stranou. Kvalitně zpracovanej produkt se totiž pozná podle kvalitní sazby.

Web

Web je organismus. Nestačí jen, aby se narodil. Je třeba se o něj starat.

‘Kdo není na netu, jako by nebyl.’ Probrat se haldou dat, leckdy nepěkně tříděných dá pořádnou práci. Nějaká cílovka, trocha analýzy, pár wireframů, grafický návrh, kódování nebo nasazení něčeho open-source, ladění a třeba i SEO optimalizace by tomu měla pomoct. Pak by vás mohli lépe hledat. Teda. Spíš najít.

UI, UX, Front-end

Dobrej web je skvělej byznysman – dobře vypadá a klient si s ním rozumí.

Prej nezáleží na tom, jestli je web graficky vymazlený, že prej je důležitější validní kód. Blbost. Nikdo nekupuje podle kódu, ale všichni v sobě máme jednoduchý hodnotící algoritmus líbí – nelíbí. Jinak by nebyly úspěšný třeba sociální sítě. Každý web se dá udělat pěkný natolik, aby se v něm uživatel vyznal a dobře se tam cítil. A ten kód je taky důležitý, ne že ne.

Ilustrace

Je víc než halda textu. Umí schovat vtip, nápad i gró. Zajímavej obrázek.

Začíná to v hlavě. Chvíle pohledů mimo, možná zavřené oči. Pak zasvrbí ruka a z tužky se řinou čáry. A z těch potůčků vytančí motiv, kontury, skica. Někdy to stačí, jindy je potřeba fantazii pomoct. A tak se přidají moře barev. A vlny světla. A prostor. A třeba i efekty. A najednou kocábka přistane a z ničeho vznikne něco. Výprava je u konce, Nový svět je dobyt.

Copywriting

Dobrej text se neměří délkou. Ale hloubkou.

Ema má maso, máma mele Emu, ó, my se máme. To umí každý od první třídy. Nemá smysl psát hromady řádků, který nic neřeknou. Důležitější je síla myšlenky, dobrý claim nebo slogan musí být úderný. Slohový cvičení jsou dobrý leda do školy. To se ví od antiky. Nikdo necituje komplet díla Cicera nebo Senecy. Ale citáty má rád každej. Leckdy totiž řeknou víc.

Proces realizace nápaditého a originálního produktu

Jak pracuji?

Cíle

Je dobrý vědět, kam jdu a kam mířím. Co chci říct. A koho oslovit. A taky co dokázat. Tím je dobrý začít. Jinak se taky člověk může potácet na trhu jak Ahasver a klidně se úplně ztratit. A to by byl ztracenej čas.

Analýza

Jeden ze způsobů jak pochopit, jak fungujou hodinky je rozebrat je na dílčí komponenty a pak je zase složit. Každej produkt, firma i jednotlivec mají taky svoje dílky. Musí se jen správně najít.

Kreativa

Tužka a papír. Nejlepší přítel designéra. Bez toho se neusíná. Každou chvíli totiž může hlavu přepadnout ta správná myšlenka. Skici, črty, poznámky, citáty, komentáře, wireframy. Škoda každýho papíru, kterej padne vedle.

Design

Tužku střídá myš a tablet. Je potřeba dát tomu nejlepšímu z výběrovýho řízení nápadů unikátní podobu a připravit ho na život tak, aby se ve světě neztratil a nedělal nám ostudu. Naopak. Bude nezapomenutelný.

Realizace

K čemu krása bez dechu. Je načase sochu oživit. Tisky je třeba domodelovat, učesat a nalíčit jim pár předtiskových úprav. Co poletí internetovým světem, zaslouží nějaký to kódování a rozpohybování tak, aby s každým koho potká, pokecal přesně, jak má.

Produkt

Hotovo. Další vlaštovka do světa. Někdy to zabere dost času, někdy to přijde hned. Cesta tvůrců je vždy stejná. Básně, písně, papír, ponožky i uhlí. Skládat se totiž dá leccos. Tak hlavně ať to letí.