Top
Služby

Logo & Corporate Identity

Jednotný vizuální styl (corporate identity) lze bezpochyby nazvat základním stavebním kamenem profesionální vizuální komunikace a prezentace společnosti nebo jednotlivce na trhu. Primárním předpokladem silnýho brandu a corporate identity je kvalitně zpracovaný logo.

Tištěná média

Knihy, letáky, noviny, časopisy, inzerce, billboardy, CLV, brožury nebo plakáty. Je to jedno. O úspěšné propagaci společnosti či produktu prostřednictvím tištěných médií by se dalo napsat mnoho. Ale efekty stranou. Kvalitně zpracovanej produkt se totiž pozná podle kvalitní sazby.

Webdesign

'Kdo není na netu, jako by nebyl.' Probrat se haldou dat, leckdy nepěkně tříděných dá pořádnou práci. Nějaká cílovka, trocha analýzy, pár wireframů, grafický návrh, kódování nebo nasazení něčeho open-source, ladění a třeba i SEO optimalizace by tomu měla pomoct. Pak by vás mohly lépe hledat. Teda. Spíš najít.

Frontend + UI + UX

Prej nezáleží na tom, jestli je web graficky vymazlený, že prej je důležitější validní kód. Blbost. Nikdo nekupuje podle kódu, ale všichni v sobě máme jednoduchý hodnotící algoritmus líbí - nelíbí. Jinak by nebyly úspěšný třeba sociální sítě. Každý web se dá udělat pěkný natolik, aby se v něm uživatel vyznal a dobře se tam cítil.

Copywriting

Ema má maso, máma mele Emu, ó, my se máme. To umí každý od první třídy. Nemá smysl psát hromady řádků, který nic neřeknou. Důležitější je síla myšlenky, dobrý claim nebo slogan musí být úderný. Slohový cvičení jsou dobrý leda do školy. To se ví od antiky. Nikdo necituje komplet díla Cicera nebo Senecy. Ale citáty má rád každej. Leckdy totiž řeknou víc.

Jak to funguje?

Proces realizace nápaditého a originálního produktu

Cíle

Je dobrý vědět, kam jdu a kam mířím. Co chci říct. A koho oslovit. A taky co dokázat. Tím je dobrý začít. Jinak se taky člověk může potácet na trhu jak Ahasver a klidně se úplně ztratit. A to by byl ztracenej čas.

Analýza

Jeden ze způsobů jak pochopit, jak fungujou hodinky je rozebrat je na dílčí komponenty a pak je zase složit. Každej produkt, firma i jednotlivec mají taky svoje dílky. Musí se jen správně najít.

Kreativa

Tužka a papír. Nejlepší přítel designéra. Bez toho se neusíná. Každou chvíli totiž může hlavu přepadnout ta správná myšlenka. Skici, črty, poznámky, citáty, komentáře, wireframy. Škoda každýho papíru, kterej padne vedle.

Design

Tužku střídá myš a tablet. Je potřeba dát tomu nejlepšímu z výběrovýho řízení nápadů unikátní podobu a připravit ho na život tak, aby se ve světě neztratil a nedělal nám ostudu. Naopak. Bude nezapomenutelný.

Realizace

K čemu krása bez dechu. Je načase sochu oživit. Tisky je třeba domodelovat, učesat a nalíčit jim pár předtiskových úprav. Co poletí internetovým světem, zaslouží nějaký to kódování a rozpohybování tak, aby s každým koho potká, pokecal přesně, jak má.

Produkt

Hotovo. Další vlaštovka do světa. Někdy to zabere dost času, někdy to přijde hned. Cesta tvůrců je vždy stejná. Básně, písně, papír, ponožky i uhlí. Skládat se totiž dá leccos. Tak hlavně ať to letí.

Zaujal jsem vás? Máte zájem o mé služby nebo spolupráci? Tak mě neváhejte kontaktovat.